Kamenná prodejna

        Vyšehradská 10

        128 00 Praha 2

        Po 11:00 - 17:00
        Út 11:00 - 17:00
        St 11:00 - 17:00
        Čt 11:00 - 17:00
        Pá 11:00 - 17:00

        tel: +420 222-766-216

Mohlo by vás zajímat

Zlaté pouzdro na vizitky Zobrazit větší

Zlaté pouzdro na vizitky

MO104

Zmuchlané, pomačkané, ušpiněné vizitky určitě ke skvělému prvnímu dojmu nepřispívají, vizitka musí reprezentovat majitele. Proto pro vytvoření dokonalého prvního dojmu doporučujeme vizitky uchovávat v našem zlatém vizitkáři.

Více informací

89 Kč s DPH

skladem

Objednejte teď a doručíme: Úterý 15/10/2019
  • Poplatek za dopravu:
  • Osobní odběr : 0 Kč
  • DPD CZ : 89 Kč
  • Česká pošta : 99 Kč
  • Zásilkovna.cz : 49 Kč

    Věděli jste, že vizitka je ve svém původním významu technickým označením formátu fotografie.

    Datování jejího vzniku je ošemetná věc, protože má svůj záznam v 15.století v Číně a 17.století v Evropě. Nicméně oficiálně bych rád přisoudil vynález panu  A.A.E. Disdérimu (* 28.března 1819, x 4.října 1889 v Paříži). V roce 1854 si tento podnikatel a vynálezce nechal na patentovém úřadě zaregistrovat patent přístroje umožňující na jediný negativ pořídit 8 podobizen. Tím umožnil vznik tzv.vizitkových portrétů (carte de visite). Ty se staly velmi oblíbeným upomínkovým předmětem prodávaným v opravdu masových počtech. Díky vizitce se o šedesátých letech 19. století hovoří jako o "zlatém věku fotografie". Fotografie totiž pronikla do širších vrstev obyvatelstva..

    Dalším významným mezníkem ve "vizitkologii" je období, kdy se rubové strany vizitek doplňovaly informacemi o fotografovi samotném. Například umístění ateliéru, získané ocenění a vyznamenání. Kartóny vizitek byly zpočátku jen bílé, opatřené jménem fotografa tiskem nebo i razítkem,  ty vzácnější dokonce nálepkou. V průběhu 60.let 19.století počet údajů na zadních stranách vizitek postupně vzrůstal. V 70.letech se objevily i kartóny barevné a černé se zlatou ořízkou a přibývalo na nich ornamentální výzdoby. Vizitky během 80. let ustoupily větším kabinetním fotografiím, v Čechách se však vyráběly souběžně až do 30. let 20. století.

    Současná tisková podoba navštívenky, nebo-li vizitky, by měla obsahovat jen nejpodstatnější informace pro písemný a telefonní nebo přímý kontakt. Klasický formát A7 (105 mm × 74 mm) je většinou upravován na menší rozměry. Vizitka je jedním z nástrojů, který pomáhá vytvořit důležitý první dojem, tolik podstatný například u obchodních jednání.

    Stejně tak jako vizitka vypovídá o naší úspěšnosti, připravenosti a operativnosti i předání vizitky. Vizitku druhému ani nevnucujeme.

    Zmuchlané, pomačkané, ušpiněné vizitky určitě ke skvělému prvnímu dojmu nepřispívají, vizitka musí reprezentovat majitele. Proto pro vytvoření dokonalého prvního dojmu doporučujeme vizitky uchovávat v obalu pro ně určeném, tzv. vizitkáři, který je vyroben z kovu, kůže či plastu.

    Pouzdro na vizitky (neboli vizitkář)  je skvělým a praktickým dárkem pro manažery,obchodníky, ředitele, ale i řemeslníky či jako dárek k promoci.  Proto pro vytvoření dokonalého prvního dojmu doporučujeme vizitky uchovávat v našem zlatém vizitkáři.

     

     © Sportigo s.r.o

Zákazníci, kteří si koupili tento produkt, koupili také:

30 Ostatní výrobky ve stejné kategorii: