Kamenná prodejna

        Vyšehradská 10

        128 00 Praha 2

        Po 11:00 - 17:00
        Út 11:00 - 17:00
        St 11:00 - 17:00
        Čt 11:00 - 17:00
        Pá 11:00 - 17:00

        tel: +420 222-766-216

Mohlo by vás zajímat

Láhev na zápěstí aneb správný pitný režim i při běhu

MS004

Láhev o obsahu 250 ml, perfektne sedí na zápěstí levé ruky.

Více informací

138 Kč s DPH

skladem

Upozornění: poslední kus skladem!

Objednejte teď a doručíme: Úterý 08/12/2020
  • Poplatek za dopravu:
  • Osobní odběr : 0 Kč
  • Česká pošta : 99 Kč
  • Zásilkovna.cz : 49 Kč

    Pitný režim je jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících naši sportovní výkonnost. Každý asi již zažil pocit dehydratace při sportovním výkonu a jistě se mnou budete souhlasit, že to není nikterak příjemné, natožpak zdravé a o zdraví nám, do jisté míry, jde téměř každému.

    Tekutiny, jako takové mají neuvěřitelnou schopnost ochlazovat tělo. Pomineme-li skákání do ledové vody, pití studených nápojů a pobyt ve studené sprše v horkých letních dnech, tak tekutiny slouží pro odvod odpadního tepla ze svalů při sportu nebo jakékoli fyzické aktivitě. Hlavním projevem tohoto procesu je pocení. Ano, právě pocení způsobuje, že se naše tělo může samo ochlazovat. Pot je pro každého sportovce nutné zlo. Pocením se z těla dostává mnoho minerálů, solí, ale také odpadních látek. Pokud k pocení nedochází je to prvotní znak dehydratace. K tomuto jevu může docházet i při zvýšené fyzické zátěži, a to pokud sportovec zanedbal pitný režim před sportovním výkonem nebo během dne. Tělo se totiž snaží zachovat základní životní funkce a proto je pro něj důležité udržet si aspoň minimální množství tekutin.

    Dostatečný příjem tekutin je důležitý zvláště v případě vytrvalostních sportů, jelikož jejich trvání je někdy podstatně delší než 1 hodina, která je považována za limitní pro sportovní aktivity prováděné bez příjmu tekutin. Mnoho kulturistů a silových sportovců teď namítne: Vždyť trénuji méně jak hodinu a téměř hned po začátku cvičení cítím silné nutkání na pití .Ano, to je pravda, avšak tento pocit je spíše způsoben odpovědí našeho mozku na vzrůstající únavu organismu.

    Tak a co tedy pít při výkonu? Nejlepším nápojem je čistá voda, a to jak z kohoutku, tak balená. Dále pak čaje a při déle trvajícím výkonu nápoje hypotonické (vhodné také pro regenerační fázi po tréninku) nebo zředěné isotonické.

    Pokud jedeme na kole, cvičíme v tělocvičně či hrajeme nějakou míčovou hru, je to s doplňováním tekutin během výkonu vcelku snadné… na kole máme láhev kde umístit, od posilování či hry si můžeme odskočit a napít se, ale co když jdeme běhat!?! Brát si s sebou jakékoliv zavazadlo na láhev s vodou je krajně nepraktické a držet celou trasu láhev s vodu je dost nepohodlné… šikovným řešením může být tato láhev na vodu pro upevnění na zápěstí. Upínací systém funguje zhruba jako řemínek od hodinek, láhev má obsah 250 ml a je vyrobena plastu určeného pro potraviny.

    Přejeme mnoho sportovních úspěchů!! :-)

     

Zákazníci, kteří si koupili tento produkt, koupili také:

30 Ostatní výrobky ve stejné kategorii: